2011-02-14

Scones och syjunta!

Dags att göra upp affärerna efter burleskgiget innan jul. Dansa för accessoarer!
Lady F bjöd på scones - Hovfotografen fick baka dem!
 Yummie! Vik degen dubbel, använd en liten form så blir det purrfection!
 När man fikar hemma hos Lady F så fikar man även med Kitty!
 Sedan utbröt hattfnatt! Vem vill ha vad?
 Jag behövde hjälp med att sy kuddfodral... slutade med att min privata
sömmerska sydde allt! Tusen tack önskar Bambi på hal is!

Doris ville va med! Smälte in bland öronmuffarna.
 Oh boy! Jag gick därifrån med ännu mer saker än jag hade med mig dit. Lady F tyckte det var bra... hon trodde ju jag hade med mig kuddar för att sova över!

Men kuddarna med nya fodralen passar in perfekt i samlingen hemma!

Jag ska bara sy ihop dem för hand... sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar