2011-02-28

När man behöver det mest...

Dålig dag. Dåligt humör. Dålig Frida i spegeln.
Fick sms av Coolander om spontanlunch. Äntligen together again! Vi pratade egentligen bara misär. Men gick ändå därifrån gapskrattandes. Antar det är därför vi gillar varann. När man använder humor som stötdämpare i tuffa tider.
På kvällen fick jag oväntat världens finaste komplimang i min fb-inbox från en kvinnlig främling;
"Men guuuud! Du är ju så snygg kvinna!"
Hon hade hittat mig genom en bloggkompis, gick in och kollade mina bilder och "DOG ungefär". Hennes ord. Inte mina.
Tack :-D

3 kommentarer:

  1. Så sant sagt att främlingen! Vi är ju faktiskt ganska många som ser och uppskattar din skönhet och underbarhet!
    Kanske dags för dig att fatta den skönheten fullt ut!

    SvaraRadera
  2. Av främlingen ska det vara så klart! Inte att....

    SvaraRadera
  3. Kommer nog aldrig görat. Men försöker. Men bra att man påminns de dagar man känner sig som crap :-)

    SvaraRadera