2011-02-13

Birthdayparty for Blackbird Burlesque Cabaret

OMG! Födelsedagskalas för Blackbird Burlesque Cabaret och Miss Astrid hostar. Kan det bli bättre en helt vanlig tråkig tisdag!
Jag (förklädd till en heartbreaker) fick finbesök en vardag av världens bästa pralin!
Bästisarna ute på galej! Här syns det inte att jag satt och gäspade på bussen dit. Höga tantpoäng!
Miss Diamond hälsade oss välkommen
Ingrid Ignition sålde lotter där kvällens pris var en... lapdance!
(jag köpte ingen lott för jag ville inte vinna... men jag hade ju kunnat ge ett bidrag ändå)
Electric Tattoo tatuerade och det ser ut att va kul. Jolie gjorde en diamant!
Svåra systrar...
Obligatoriska vi-måste-ta-en-bild-på-oss-ihop-1
(finn ett fel)
Obligatoriska vi-måste-ta-en-bild-på-oss-ihop-2
Trogna fans på front row!

Hovfotografen har ingen aning om att kvällens hostess står så nära
Miss Astrid - världens kanske coolaste person?
Blackbirds
Magisk sång av Frida Öhrn
Ingrid Ignition
Pepper Potemkin
Bend over Lisa
Miss Astrid efter klädbytet
Grandma och Frida Öhrn
Contessa Fancy Pants
Lola van Dyke
"I just fisted the tombola"
OMG! Lily Deluxe hade ingen aning om vad som väntade
Coco Belle utförde kvällens lapdance. I loved it!
Jag hade dock aldrig vågat/velat häfta ;-)
Tack för en rolig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar