2011-02-05

Avundsjuk!

I helgen är det Helsinki Burlesque Festival. Och Lee De Licious och Gina Volcano är där. Jag var supersugen på att följa med och drog igång värsta mailkonversationen med galsen. Slutade med att Lady F och Elin åker dit... och jag inte hade råd med tanke på Köpenhamn. Bu! Fast Köpenhamnsdygnet var ju ett av de roligaste i mitt liv så jag skulle inte byta ut det mot nåt i världen! Men jag gillar inte heller att veta allt det roliga jag missar i Finland. Bettie Blackheart håller i festivalen och vad sägs om burleskartister som Trixie Little and The Evil Hate Monkey (US), Miss Astrid (US), Alotta Boutte (US), The Itty-Bitty Tease Cabaret (FIN), Kiki Hawaiji (FIN), Velma Voluptuous (SE), Virginia Valentine (SE) och Pepper Potemkin (SE).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar