2011-02-28

And the Oscar goes to...


Den frasen hade Emelicious och Angelica tänkt använda i sitt bröllopstal till mig. Men nu blev det ju inget bröllop. Det blev inte någon Oskar. Inte ens en Oscarsgala. FAN! Vad hände med mig? Vem är jag? Jag lovade ju mig själv förra året att jag skulle planera. På den gamla goda tiden tog jag ledigt dagen efter eller i alla fall tog hand om hur jag skulle fördela sovtimmarna. Bunkrade upp med mat, snacks, dricka. Jag hade ju sett många av filerna! Men i år... nada! Besviken på mig själv. Känner att jag kanske måste bjuda in till fest med Oscarstema för att kompensera detta! Alla är uppklädda till tänderna, man blir fotade på  röda mattan, tänker ut en karaktär, förbereder ett tacktal... Ja... tål att tänkas på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar