2011-01-01

Topp 10 2010

The Ultimate Self Confidence Workshop med World Famous *BOB*
(S T O P)
Pingpongkungen
(Game. Set. Match. Men Trädgårdsmatchen var värt allt ändå)
Viva Las Vegas
(jag sålde halva min garderob och fick nya vänner på kuppen)
Wagamama till Stockholm
(nu behöver jag inte åka till London för att äta nåt av det godaste jag vet)
Burlesk...festivalen
(Festivalen.Berns. Caféet. Kamratskap)
Loppisturnéhelgen
(och allt annat mys med bästa kompisen och hennes familj det här året)
Tio tusen röda rosor
(modet att sjunga –spexa- på ett bröllop)
 Bräckarkvällen
(en mask och dråpliga dejtinghistorier stod för en av årets största skrattattacker)

 Att ha min rosa balklänning på årets bröllopsfest
(Kronprinsessan och Daniels bröllop blev ALLAS bröllop)

 En tidig födelsedagsfest/försenad inflyttningsfest
(en av mina bästa fester ever!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar