2011-01-11

Ny valuta: Ikea-kassar

Hade Cicci på besök och hade findukat. Vi kom överens sist vi sågs att vi INTE får bjuda varandra på vår klassiska (men ack så goda) pestopastarätten.
Så jag fick tänka till. Och bjöd till. Finkristall och schackrutigt!
Efter många skratt (på gott och ont) gick hon härifrån med "liket" i en Ikeakasse!
Hon messade när hon lyckats ta sig upp för djävulsbacken i ishalka. Hon spådde sen att Säpo skulle kontaktas om hon övergav liket på tunnelbanan.
Kompisar passa er, jag prackar på er allt nu för tiden!
Den här gången byttes valutan "Ikeakasse" med hjälp att borra upp hyllor!
Sist var det ju kläder mot en TV :-)

2 kommentarer:

  1. Jag hoppar högt av skratt här i soffan. JAg tror jag kan rösta fram denna liket-bild som den bild jag skrattat mest åt nånsin! MOahahahahaha.

    Därtill måste jag säga att maten var delicious och sällskapet likaså!

    SvaraRadera
  2. HA HA HA Va bra :-)
    Jag skrattade högt åt dina mms längs vägen! De som inte var med kan nog inte riktigt förstå det roliga. Men kul var det. Och tungt!

    SvaraRadera