2010-12-05

Miss Diamonds fucking fabulous b-day

Så fick min "fru" äntligen den diamantring hon förtjänat...
Antar hon väntat sedan vårt bröllopsfoto i Las Vegas ;-)
Av mig fick hon också en magisk låda som innehöll svaret på hur man "marry a millionaire". Lådan fylldes på under kvällen med allt från böcker till choklad!
Herrarna vid bordet bredvid förevigade oss på Nada Bar.
Jag kände mig lite nerklädd i detta sällskap... trots mina fjädrar ;-)
Mest glamourösa gänget på Malmen?
Always a drama when these guys are around...
Som att Jocke och Mr B höll på att riva klädställningen
(vilka de främmande männen i soffan är vet jag inte)
Johan kom förbi för att gratta... och visa upp sin sambo Lisa.
HURRA :-D
En galet rolig "fransk norrman" i sällskap hade de också.
Miss D festade hela natten (jag hade sagt att jag inte skulle vara någons mamma och att min fru fick göra vad hon ville. Själv gick jag på efterfest hos Johan och tvingades se grådaskig tragiskomisk Roy Andersson film. Det efterfestupplägget har jag inte varit med om förut, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar