2010-12-11

Can you spot me?

Hittar du mig? Inte? Jomen kom igen. Titta igen.

Jag (och Pralinen) gjorde upptäckten hur jag beter mig när man ska ta emot publikens jubel. Jag visste redan innan att jag INTE är bekväm med det. När jag går av scenen efter att ha gjort mitt nummer då stänger jag av Miss Fancy Lane. Att sen behöva gå upp igen och tacka gör Frida mest obekväm.

Pralinen sa att hon försökte få till en bra bild på mig men att jag backade och mest kollade mig omkring så att ALLA ANDRA kom fram i rampluset. Intressant det där. Och tråkigt när man såg det här i tidningen. Ett kliv framåt i strålkastarljuset och man hade faktiskt sett att det var jag ;-)

2 kommentarer:

  1. Fan, du skulle ha armbågat dig fram. Nästa gång får du lova mig att inte se till att alla andra får plats innan du själv tar plats ;).

    SvaraRadera
  2. Nästa gång jag uppträder ska jag 1/vara nöjd 2/armbåga mig fram 3/se till att du får nåt bra kort!!! Piss Puss

    SvaraRadera