2010-11-19

1 bästis, 2 fransoser, massa godsaker

Stockholm fick åter finbesök när bästisen& Co checkade in på hotellet lörd-sönd. Benny och Lars skulle på fest medan jag och Pralinen hade hemmamys. När killarna gjorde stan på dan så gjorde vi Wagamama. Vi provade en ny rätt. Nr 79. Väry good!


Sen möttes vi upp för fika!
Benny bjöd på fika som tack för att de fick sova hos mig. Gulligt!

Kommer inte ihåg namnet på kaféet som Lars guidade oss till.
Men som (0)tur var hittar jag dit ;-)
Killarna skulle på fest med franskt tema.
Det provades tassels i Moulin Rouge style...


Medan de gick på fest hade vi tjejer det "Så mycket bättre"
Vi skrattade och snyftade till en av de bästa filmerna ever. Fattar inte hur Teresie kan ha missat den här! Tur jag inviger henne i romcomvärlden ;-)
På söndagen fikades det igen.
Det skrattades
Diskuterades böcker vi läst.
Besök i leksaksbutik när Teresie skulle handla present. Gissa vilka som hade roligast?
Vi avslutade vår helg tillsammans på IKEA.
Och Pralinen, du behöver inga fler pepparkakor. Du är en av de snällaste jag vet!

Och trots att det inte blev någon Mia Skäringer så blev det ju en väldigt bra helg ändå!

2 kommentarer:

  1. Alltså jag hade missat att du hade lagt ut detta. Vilka härliga bilder du tog på oss, så spontana! Vad jag skrattade åt bagarens "tits" ;), underbart att han faktiskt lät dig ta kort på honom :). Måste få kopiera dem! Varför tog inte jag några bilder??? Vad tänkte jag på?

    SvaraRadera
  2. Ska jag skicka över bilderna eller snor du dem här? Om du kan hålla dig så låt bli att visa bagarn så skickar jag det som julkort åt honom?

    SvaraRadera