2010-10-26

Veckans festivalschema - what not to miss?

Burleskfestivalen inleds på torsdag med Sneaky Peaky Social. Mingel och uppträdande av Knicket Kittens på Pom Pom Parlour.

På fredag är det Octbooberfest med massa uppträdanden av gamla och nya burleska vänner... och så av mig så klart (först ut i set 2 av tjejerna, remember ;-) Och sen blir det Tassel-SM (heja Mr Bijoux!).


På lördag blir det "The Ultimate Self-Confidence Workshop" som hålls av World Famous *BOB*. Jag har ingen aning om vad jag ska förvänta mig (jag hatar ju det oväntade). Men hoppas på en egoboost! En rejäl sådan!

På lördagkväll är det "Bedazzling Burlesque Bonanza" med våra största svenska namn inom burlesken (bla Knicker Kittens, Miss Lily Deluxe, Fräulein Frauke) men också stora internationella stjärnor som Miss Indigo Blue, The World Famous *BOB*, Trixie Little & Evil Hate Monkey (jag älskade apan i Vegas!)


Festivalen avslutas på söndag med A Cup Of Tease,
Please

See you there?

4 kommentarer:

  1. You know it! Synd bara att jag inte kan komma på lördag hade varit kul att se de stora namnen. Ser dock fram emot fredagen väldigt mycket, såklart! Ska bli fantastiskt spännande att se "Leia" i en burlesk version. Det kommer aldrig att bli detsama igen att titta på starwars ;).Puss

    SvaraRadera
  2. Hehe, gränsen mellan att jag kommer förstöra eller uppgradera Star Wars är hårfin ;-)
    Jag är jätteglad av ha både dig och Bagarn i publiken även denna gång. Means a lot!!!!!

    SvaraRadera
  3. Utan shorts hoppas jag (fast med långbyxor! ;-)

    SvaraRadera