2010-10-28

Meet-and-greet på Pom Pom Parlour

Festivalen tjuvstartade på onsdagen med meet-and-greet och fotoutställning för alla burleskperformers (och entusiaster) som redan var i stan. I och med att det var på en arbetsdag och jag åkte hem och började experimentera med håret kom jag dit lite sent.
Söta Contessa d' Fancy Pants från Knicker Kittens poserade framför fina foton av mina favvokatter. Yvette Les Fesses ses i bakgrunden till vänster.
Att stressa har sitt pris. Jag kokade över (av värmeslag och inte över miljön ;-) Foto-Olle passade på att föreviga mig när jag bättrade på sminket. Kanske ska skicka bilden till mamma "jag önskar mig hårda paket till jul"? ;-)
Nypudrad och poserandes med underbara Madame Magduschka och en snygg karl i färgglad halsduk.
Jolie, Miss Diamond och jag.
Jolie och Jocke återupplever Vegas i en brudparsskål!
I en monter kunde man skåda Lady Francesccas fantastiska tassels!
Vackra foton överallt!
Burleskkalendern till försäljning.
Uppträdande av Miss Diamond
Och Pepper Potemkin... Deras hissresa var lika dramatisk som deras nummer!
Jag och Foto-Olle. Jag tänkte på när vi fotades sist... det gjorde nog han också ;-)
Jag, Olle och Donna Delight pratade om "kvinnor i makten". Hur kunde resultatet bli så här?
Duchess Dubois blev sugen på att spela kort ;-)
Lee De Licious och Cripta Crispy har också examen från Burleskakademien
Fler fina foton. Och en fin Helena.
Jag fick också tillfälle att träffa sockersöta Lee De Licious min nya bloggkompis och nyfunna facebookvän tillika kusin till en gymnasiekompis till mig. Hennes blogginlägg om tillställningen kan du läsa här.

1 kommentar: