2010-10-25

Hjälp!

Fick precis mail från Lola van Dyke med dansordingen på fredag. Gulp!
Min mage åker berg-och-dal-bana just nu!
I första set är det 10 härliga tjejer (däribland mina darlings Madame Bijoux, Sindy Volcano, Lady Francescca, Evy Maroon, Adoria Amoria och Cripta Crispy).
Sen är det "Tassel Twirling National Championship" (heja Mr Bijoux!)
Och först ut av resterande 9 tjejer (bland annat
Jolie Etoile, Donna Delight och Duchess Dubois) är... jag!
Jisses! JAG ska alltså börja andra set.
OMG! Vad har jag gett mig in på? Och denna prestationsångest!
Det enda jag kan tänka på är att mina kompisar på plats betalar HUNDRA KRONOR I MINUTEN för att se Fancy Lane svänga sina lurviga till Star Wars Cantina på scen... And I better be goooooooood! ;-)


5 kommentarer:

  1. Oj det har jag inte fått än. Är jag först?????

    SvaraRadera
  2. Mailade dig all info. Men så här ser det ut:

    Set 1
    1. Ivoncita & her matadores de amor
    2. Cripta Crispy
    3. Adoria Amoria
    4. Kandi von Kane
    5. Madame Bijoux
    6. Sindy Volcano
    7. Lady Francesca
    8. Evy Maroon
    9. Hana Miauo
    10. Velma Voluptois

    SET 2 Kl 22:15
    TASSEL TWIRLING NATIONAL CHAMPIONSHIP. Including performance by Miss Indigo Blue.
    11. Fancy Lane
    12. Tifa de Leone
    13. Swedish Siren
    14. Donna Delight
    15. Ruby Lucious
    16. Cherrie A dorable
    17. Jolie Etoile
    18. Duchess Dubois
    19. Itty Bitty Tease cabaret

    SvaraRadera
  3. lycka till! :) d ska bli jätta kul å se dig :)

    SvaraRadera
  4. Adoria Amoria2010-10-26 22:56

    Whaaat??? Jag har inte fått något mail från Lola!!!!

    SvaraRadera
  5. Lee, ska bli jättekul att ses irl :-D

    Adoria, jag har facebookat dig hela mailet. Jag hade problem att få Lolas mail förut. Hamnat i skräpkorgen kanske?

    SvaraRadera