2010-05-09

Vart flyttar mina kläder in?

"Idag har jag koftan/jackan som jag köpte av dig. Den är helt fantastiskt fin och skön!"
Pengarna har rullat in (eller okej, jag har jobbat ärslet av mig för att denna dröm ska bli verklighet!) för jag är nog en snäll försäljare. För snäll kanske? Vissa plagg säljs nog ärligt talat lite för billigt. Och jag prackar inte på någon något som jag inte tycker sitter bra. Är de tveksamma så blir det ett "NEJ" från butiksägaren! Jag vill nämligen inte att de ska köpa något som bara hamnar i garderoben och tar plats. Men desto gladare blir jag när jag ser att kläderna faktiskt används och både jag och mina fashion victims är nöjda med affären!
Tack för en bra affär alla ni som har handlat av mig OCH också bidragit till att jag kommer iväg till Las Vegas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar