2010-05-19

Happy Birthday to meeeeeee

TRETTIOTRE
(hur har jag blivit 33?)
HURRAHURRAHURRAHURRAHURRA
Welcome to Miss Cupcakes Parrty
Första gästerna var Årstafamiljen
Fick värsta roliga Batraboken. Kul i och med att kollegorna tycker mina arga jobblappar skulle fylla en egen ;-)
Även Caesar fick present av mig. Uppskattat till synes!
Isa nöjde sig med mitt gamla skoinlägg!
Matchar med Maria
(åh så kul att ses när det var så länge sen. Snart igen!)
Bästaste Anni-Frid
(och värsta snacksbufféen)
Drömde mig bort ett tag...
Äkta Iphone förtjusning!
Ankan byggde sin perfekta man
(en av presenterna från Anni-Frid)
Och cupcakeplåster!
"control a man"
Burläskisarna tyckte inte jag hade "allt".
Men nu ska det kunnas spelas HÖG musik!
De försökte ta över festen!
Annars var det nog allas Iphones som gjorde det!
Fint Nyköpingsbesök!
Thersie + Ulla = sant
Galna kocken was there!
Och galet fin present!
Gamla Mallisbrevkompisen/crushen kom också
Vet inte vad han sa för att uppröra damerna.
Nåt om femöringen kanske???? ;-)
Men Anni-Frid hade kul
Yngsta gästen blev lite uttråkad när Iphonen slutade funka
Då tog man fram tunga artilleriet!
Som även vissa vuxna ville leka med ;-)
Så man kan säga en fest var i sovrummet.
En i vardagsrummet.
Och den tredje i köket!
I hallen hittade men hemliga hypnotisörgästen
En vas gick i kras
Bra partybetyg (trots att den gick sönder av sig själv)
Obligatoriska Jolie & Fancy
Lady F X 2
Lekledaren drog igång Sanning&Konka
Många skratt
Pinsamma stunder
Sen tuttmemo!
The Winner
Dags att sätta på sig den nya fina ögonmasken och sova skönhetssömn!

Är det nåt jag VET är det hur lyckligt lottad jag är över att ha VÄRLDENS BÄSTA VÄNNER! Shit pommes frites vilka galna, sköna, roliga människor jag känner!
IPhones, muffins, vattenläcka, dip, sanning&konka, tuttmemo och diskussioner om tioöringar. This party had it ALL :-D
♥ till er & tch tack för fina bidrag till min Vegas-resa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar