2010-05-11

"Främlingskompisar"

Att komma till Vegas är fantastiskt!!! Men vilken bonus med alla dessa fantastiska människor jag träffat via mitt desperata sälja-min-själ-projekt! Åh vilken kul kväll med främlingar!Jenny som jag umgicks med för si så där tio år sens killkompis flickvän och hennes två kompisar (hängerrume?) kom över till butiken på Fridahemsplan. Oh. What. A. Night.
Timmarna gick och det kändes liksom inte som att jag försökte kränga mina prylar utan som att hänga med polarna.
"Främlingskompisar" döpte Fina-Thina dem till och önskade att hon också fick komma och leka med oss. Projekt klädbytardag i höst kommer definitivt bli av (ska bara klura ut logistisken kring det hela). Jag bara undrar om Stockholm kan hantera så många större skönheter samlade på en och samma plats? Och med hysteriskt roliga skämt om trosrullningar, julgranar, stå-en-hel-kväll-för-att-va-snygg eller backa-in-i-ett-rum-metoden så tror jag det finns risk att jag kommer smälla av :-D

1 kommentar: