2010-03-10

"Det försvinner"

Läkarbesök 1:
Läkaren mycket förbryllad när han tog blodtrycket 4 gånger "det försvinner". Say what???? Skämtet "Jag kanske börjar bli vampyr, för jag känner mig ju halvdöd mest helt tiden" gick INTE hem! ;-)

Besök 2:
"Du tillhör tydligen den kategorin som har ett tyst blodtryck". Eh... Jaha?

Provsvar 1:
"Allt ser jättebra ut". Jag är faktiskt förvånad. Trodde det mesta skulle vara halvdåligt med tanke på min crappy lifestyle. Eller blodtrycket var ju inte bra. Men det jag TRODDE skulle vara fel var det inte.

Och nu då??????
Nu hoppas jag bara att det HÖGA blodtrycket går ner och det bara är nåt tillfälligt. Stress? Fast det är ju inte så "bara" iofs! Men det känns skönt att faktiskt bli tagen på allvar av läkarkåren för en gångs skull!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar