2010-02-22

Komplimanger

Mitt privatjag:
Du ska veta vad GLAD jag blir i hjärta och själ när jag läser dina ord! Varje gång jag får frågan "vad skulle du ta med dig till en öde ö?", svarar jag direkt från ryggraden "Frida Nordin"!!! Något annat kommer inte på 1a plats, inte barn, inte man, inte ngn pryl... Inte för att jag skulle ta med dig för att jag räknar med att vi kommer på något klurigt sätt att ta oss därifrån (för vem f*n kan bygga båt/flygplan utan verktyg??? och ursäkta att jag inte ser dig/mig som tekniker), utan för att jag vet att jag kommer ha det jäkligt roligt och dö i ngt urflippat och knäppt skrattanfall. En perfekt död för mig :-) Och nej, jag ska inte tvinga med dig om det skulle bli verklighet, don´t worry :)

Mitt burleskjag:

Du skall verkligen veta vilken ikon du blivit inom burlesk-sverige. Ditt namn kommer alltid på tal när vi intervjuas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar