2010-02-18

First date beyond sizes

Fina-Thina aka Nostal Chic som har min favvoblogg Fashion Beyond Sizes (ni vet den där bloggen jag tipsar om all the time) var i kungliga hufvudstaden för ett reportage i en tidning (stolt!). Och jag känner mig ärad att hon hann med en fika med mig. Jag trodde ju alla bloggkompisar som ville träffa denna stilsäkra fashionista skulle få ta kölapp? Woho! Lucky me! Och jag slapp catfighta!
Jag tror på allvar att det här är tjejen som kommer förändra mode-Sverige för oss tjejer med extra allt som INTE vill handla oformliga tältliknande kreationer på "tjockisrutan". No pressure ;-)
Miss Chic var lika fancytastisk i verkligheten som online (Thina, det enda som överraskade mig var att du hade en ÄNNU bubbligare personlighet än jag föreställt mig:-).
Trots att det var vår första "date" kändes det som vi träffats förut. Vi hade verkligen mycket att prata om. Och vad härligt (och egentligen ganska ovanligt) det är när man öppnar sig totalt för en människa som man bara känner online. Inte så "bara" i och för sig. När man är lika öppna som både hon och jag är. Like, like, like!!!
Sen dök hennes kompis Åke förbi OCH visade sig vara kollega med min kompis!!! Small, small world!!!
Vi vinkade av henne vid tåget. Men vi hade tur att en snäll resenär upplyste oss om att Göteborgståget BYTT spår... för annars hade vi väl stått kvar där och pratat än...
Slutsats: Purrfect match!!!

PS: Alex, vi saknade dig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar