2010-01-19

Taking sexy back!

Call me cupcakes, darling! Tack vare Nostalchic fick jag tips om MONKIS nya fina kollektion. Top med cupcakes. Givet! Sugen? ;-)
Ja, det är lätt att låta självsäker. Att spela självsäker. Men det är en annan sak att verkligen känna att man är on top of the world. Jag har varit/är opepp på att dansträna just nu. Noll inspiration. Istället för att se fram emot saker och ting känner jag mig stressad. Har hamnat i nån liten jag-är-en-jabba-the-hutt-tjockis-istället för att känna mig smoking hot och hitta min inre Leia. Känner inte alls för att ta av mig kläderna. Varken framför spegeln eller i takt med musik på scen. Men precis när jag försöker "take sexy back"...
blir jag sjuk.
Jag tog bilden för att visa hur KNASIG jag såg ut med lager på lager. På det icke glamourösa sättet! Enligt Beckers färgskala. Svarta leggings, gröna tunika (svullen mensmage!), gråsvart kofta, halsduk med coolt mönster (MONKI!) och en rosa mössa (som håller huvudet varmt och döljer otvättat hår)! Men utebliven blixt gör att det ser medvetet coolt ut. Och inte bara jag-klär-på-mig-mer-och-mer-för-jag-fryser.
Hm, jag har hittat min yttre Rudolf the raindeer.
Kanske har jag hittat tillbaka till min inre coolhet?
Well then, thats a start!

4 kommentarer:

  1. love love LOVE Monkis cupcakes! Me want too!!
    så jäkla trött på att vara schlumpadinka...
    vad kosta?

    SvaraRadera
  2. hittade du cupcakes i Skrapan?

    SvaraRadera
  3. Top 150 pix
    http://www.monkiworld.com/se/collection/#/product879

    Klänning 250 kr (den jag har på mig)
    http://www.monkiworld.com/se/collection/#/product817

    Fanns både i Skrapan och på Götgatsbacken

    Finns också jättefina prickiga midjekorta koftor!

    SvaraRadera