2010-01-11

Showgirlpausen

Jag hade semesterdagar sparade och passade på att ta en riktigt välförtjänt långsemester. Älskart! ÄLSKART! (jag älskar också att använda ordet "älskart" ;-) Jag bestämde mig ganska tidigt för att ta en paus från allt vad burlesk heter under ledigheten. Jag målade inte ens naglarna! Helt ärligt - det var såååå skönt! (sorry gals!). Det var liksom ingen stress, press eller måsten. Jag var bara gamla Frida igen. Och träffade kompisar från förr. Sen att jag fyllde kalendern snabbare än jag hann blinka av mitt socialöverdoserande - so be it! ;-)
Men jag HADE tänkt komma till dansträning för gruppnummer hos Jolie (inget hat mot Mupplansväsby alltså), men bästisen bestämde sig för att stanna en dag till och det kändes som prio ett (men jag har sett övandet på film and it's looking goooood. Well done!).
Jag HADE tänkt att komma till årets första CKP och supporta galsen som uppträdde. Men sista helgen på semestern hade tröttheten tagit ut sin rätt. Bara. Min. Soffa. Och. Jag.
Men jag vill ju inte att DU ska missa uppträdandena, du kan se dem här:

Lady Francescca Magnifico and Madame Bijoux - I wanna be loved by you



Jolie Ètoile - Know your rights



Showgirlmood on. Soon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar