2009-12-04

Öva bör man annars dör man

Vill ni se en stjärna? Nä GLÖM att mina grannar får se mig öva. Det är liiiiite för bra insyn. Okej att jag kan dansa framför spegeln. Men flashar tuttarna mot andra sidan gatan gör jag ICKET! Operation ingen insyn gäller när man övar så att fjädrarna ryker!

Det blir ett nummer till "Sparkling Diamonds". Jag återanvänder kläderna från Beautifulnummret då jag inte har råd att köpa nya eller tid att sy nåt. Förkortar en redan kort låt. Fem dagar att hitta på ett nytt nummer. Jojo. Miracles can happen...

2 kommentarer:

  1. Vad glada vi var att vi hann se uppträdandet denna gång, underbart uppträdande,kläder allt.

    SvaraRadera
  2. Helena, jag var så glad att ni kom. Ska försöka få upp lite bilder också.
    Adda mig på facebook, jag verkar inte kunna adda dig?????
    Fancykramar

    SvaraRadera