2009-10-10

"Kroppsdyrkan - tuttar blir aldrig tråkigt"

Jag väcktes av ett sms från min kollega vars man tryckt upp Södermalmsnytt i ansiktet på henne och frågat "Är Burre med här?". Burre det är jag det. Burre as in burlesk. Sen hade han sagt att det verkade inne med Burregrejer. Haha. So true!
Jag är dock lite besviken på mina nya hoods som väljer att bara ha en liten notis på framsidan. En bild på Ange-Lick och texten "Tuttar blir aldrig tråkigt". Haha. Kroppsdyrkan på högsta nivå!
Och självklart föredrar jag "Vi i Vasastan" framsida med vår egen Sindy Volkano som Cover Girl. She's got IT!!!
Kroppen står i centrum för Stockholms burleskscen. Vi i Vasastan följde tre burleskartister på deras första föreställning. Sindy Vulkano drar igång debutantkvällen med ett eldigt hula-hula-nummer!

Läs hela artikeln här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar