2009-09-29

Trosbekännelsen

För jättemånga år sen fick jag och min kompis Janet som då bodde i NY en idé om att vi borde börja designa trosor. Det här var back in da days när det inte fanns så många roliga tryck på underkläderna i Sverige. Nu blev det inget av våra idéer om "Trosbekännelsen". Men idag finns det ju fina underkläder överallt. Men oftast inte i min storlek. Så gissa min glädje när jag hittade några riktigt fina trosor i större storlek på KappAhl. Fina och bekväma. Både till Frida och till Fancy Lane ;-)

Kom att tänka på underkläderna jag hade när jag dejtade Teacher. Alla fina plagg var nerpackade när vi träffades, sen var de inte uppackade. Utan det blev mest bekväma svarta tråkvardagsplagg. Stör mig fortfarande på att jag stod i valet och kvalet mellan bomull och spets sista kvällen... och att bomullen vann! Haha. Detta hade inte förändrat något. Men av någon anledning vill man ju alltid framstå som smoking het all the time. Jag tror att ganska många tjejer kan känna igen sig i detta. Eller jag intalar mig det i alla fall. En liten trosbekännelse från mig ;-)

2 kommentarer:

  1. Du ÄR smoking hot vare sig med bomull, spets, kyskhetsbälte eller utan ngt plagg alls!

    SvaraRadera
  2. Haha, thanx baby. Men erkänn att DU också skulle ha ångrat bommulsvalet och kvalet ;-)

    SvaraRadera