2009-09-28

Kittenville Newcomers Night - kull 2

Knicker Kittens och Burleskakademien bjöd in till höstens Newcomers' Night! Sex nya burlesque starlets gjorde scendebut på Kittenville och avtäckte sina glamourösa kunskaper för första gången. Högklassig debutantkavalkad, en bukett av skönheter som kan det där med tease, och squeeze och cheese! Självklart var vi andra Glam o' Drama Gals på plats för att skrika oss hesa!!
Ange-Lick, CC Champagne, Evy Maroon, Madame Bijoux, Ruby Luscious och Sindy Volcano.

Glittersmink is da shit. Måste börja med linser igen bara så att glamouren gör sig rättvis.

Men jag kände mig lite, lite som en dragqueen när jag gick hemifrån.

Men vad var mina små blåa fjädrar mot Lolas? Hon är då hårgudinnan nr 1. Ingen kan styla en lugg som hon!!!
Snygga Miss Diamond och Georgette Gordjus tog emot gästerna i dörren!

Det är kul att va showgirl. Det är kul att gå på fest.

Det är kul att toka till det.

INNAN Lady F viftade sönder min solfjäder. Nu när jag är rutinerad showgirl 1,5 har jag lärt mig vikten av en fjäder/fläkt i heta lokaler.

Mina fakelashes ligger i lä. Nä nu blir det linser och fake it til u make it som gäller för mig med!!!

Georgette och jag delade ett goosebumpmoment när vi pratade bloggar och inspiration. Sedan hade vi andra konversationer under kvällen men jag väljer att inte leka "tjuvlyssnat" här nu... även om det hade varit hilarous!!!

Lady F var ovanligt påklädd. Men i en JÄVLIGT snygg outfit. Vill ha! Inget fel på Jolies dress heller... trots avsaknaden av kjolen!

Och hur snygg får man va. Önskar jag skulle passa att vara så där färgstark och dramatisk. There could only be one Dixie Belle!

Radarparet med sin klassiska förföriska pose. Red lipstick rules!
Mysparet nr 1. Fantastiska lärarinnan Duchess och sin gordjus fruga.
(grämer mig lite över att jag tackade nej till äran att vara glitter girl, but maybe next time).

Fast skenet kan ju bedra...

Killarna hade kul!

Den obligatoriska "boobs of the night". Jolie vann denna rond!

Efter uppträdandena intog galsen scenen tillsammans med en sailor boy.

Catfight? Tango? Nä, dra en vals?

Undra vem det var? Hilarious note på toaletten.

Askungen trippade hem mitt i natten nöjd över både showen, sällskapet och sitt nyfunna mod!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar