2009-08-01

What a day...

Först sa jag "hej då" till Ellie som flyttar till Åre. Snyft, snyft, snyft. Tråkigt för mig. Men så kul för henne... och det lär bli så kul att hälsa på ;-)

Men istället för att deppa blev dagen desto roligare när familjen Storheden/Skott bjöd in sig själva att spana in lyan. UNDERBART!

Axel och jag är bra lekkompisar. Han fick leka med mina Star Wars gubbar (Lisen fick Hello Kitty), och han lärde mig sjunga en sång om en grön papegoja som bor i en pepparkakskoja. Han var så himla söt och berättade för mig att han jeans var lite "tightiga". Hehe. Don't I know that problem!

Lisen vägrade släppa grodan. Måste betyda att det blir en prins!

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!
Jag ägnade kvällen åt att tömma bokhyllan, borra nya hål högre upp, och ställa tillbaka böckerna igen. När jag sent om sider slår mig ner i soffan för att njuta av gårdagens tacorester glider typ hela innehållet av tallriken. Ryamatta nacho de lux style! PANIK!!!!!!!!
Mattan ligger i blöt och jag hoppas att fläcken går bort. Please, please, please! Men det blev i alla fall jävligt bra att jag höjde hyllan.

3 kommentarer:

  1. dinkeli dunkeli doja, heter en grön papegoja. Dinkeli dunk heter en munk, som bor i en pepparkakskoja! :D

    SvaraRadera
  2. Oh! Nån kan sina visor. Cred!

    SvaraRadera