2009-07-13

Think again...

Nu har jag funderat lite på vad jag funderar på ;-)

Showgirl! Jag vill va en showgirl. Jag ÄR en showgirl.
Men varför vill min hjärna inte samabeta med mig och låta mig komma på mitt nästa nummer? Står helt still. Countdown 1.5 månad tills Madame gifter sig och det ska dansas på bröllopet!!!


Men LÄGENHETEN!!!! Fastän det går framåt har jag nu fastnat i att stora tunga möbler jag inte vill ha längre har fastnat i lägenheten. Jag behöver ingen kille för att sätta upp hyllor. Men att bära tunga saker till källaren är fan svårt när man är själv! Men snart kommer jag inte skämmas för lägenheten utan för mitt källarförråd. Fast där brukar jag iofs inte bjuda på middagar ;-)

KÄRLEK!

Och tiden. Vart tar tiden vägen?
Varför hinner man inte umgås med alla man vill? Varför känner jag för många underbara människor, haha. Poor me ;-)

Och jag måste skärpa mig med maten!!!!
Och sömnen!!!!
Trots att jag känner mig stressad är jag samtidigt lat. Konstig kombo.

Hm, dags att göra ett sovförsök!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar