2009-07-27

Oups, I did it again...

Nä, nu får jag sluta nakenchocka. Jag börjar bli alldeles för bekväm, haha. Skärgårdsön fick se lite för mycket av mig. Axelbandslösa BH och tubklänning är en livsfarlig kombination!

Anni-Frid mailade över några bilder på mig som hon tyckte var jättefina. "Naked truth" på ett helt annat sätt. Och jag ser inte ens så där svettigt röd ut som jag kan. Jag ser ganska nöjd och glad ut över att få sitta vid en klippa vid vattnet. Trots att jag bara har HALVA ögonbryn ;-)

Danger! Danger! Utestället Bakfickan var ju dött på dagen men hade desto mer drag på kvällen. Jag hade dock glömt bort hur det kan vara att gå ut när meatmarketkänslan sätter in. Nä! Inga sova-borta-på-båt for moi!!! Jag nöjde mig med att dansa och skratta (och svettas :-( med tjejerna.

Annars tog jag årets första dopp. Kissade utomhus. Åt fantastisk grill. Skrattade. Och insåg på allvar att mina mina ben inte ens kommer komma upp i hudton i år. Kanske kapitulerar nu. Det är ju fan augusti snart. Brun-utan-sol???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar