2009-07-20

Finbesök och provsittning av soffan

Fick en spontant trevlig måndagskväll när Cicci med hela familjen kom förbi och spanade in lägenheten OCH provsatt (okej, halvlåg i) nya soffan. Hon har inte varit här sedan hon var med mig och kollade in lägenheten första gången. Hon var den som ställde de förståndiga frågorna då ;-)

Sötnosen Isa som jag ska lära allt jag kan ;-)

Söta, söta syskon!

Att hälsa på hos mig är rena rama drömmen för en 5-åring. Jag plockade ner min Star Wars samling så vi kunde leka lite ;-) Och Caesar berättade allt för mig om Harry Potter spelet han fått. Skönt att jag och Anders har en liten jämlike i vår kärlek till magins värld.

Och så fina inflyttningspresenter. Fina örngott. Badskum nu när jag ääääääntligen har badkar. Och en groda (spargris). Har jag riktig tur så blir han en (rik) prins...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar