2009-06-25

Mindblowing mail från The Teacher

Jag fick ett mail sent, sent på kvällen. Från The Teacher.
Och det var mindblowing.
Ärligt. Fint. Smickrande.
Jag trodde inte att något av det han hade säga (skriva) skulle spela någon roll - jag hade FEL!!!

Jag hade inte fattat hur hög integritet han har när det gäller sitt privatliv/kärleksliv. Av respekt av detta kör jag inte en copy paste av det fantastiska mailet som fick mig att börja böla igen... denna gången för jag blev rörd.

Jag köper kanske inte alla hans resonemang (för jag är annorlunda=jag är tjej), men jag kan förstå vad han menar. Men i slutändan handlar det alltid att man inte tycker om någon tillräckligt mycket. PUNKT. Men... jag kände mig omtyckt under tiden vi sågs och jag känner mig fortfarande fucking fancytastisk trots att jag känt mig lite olycklig ett tag. Jag ÄR ledsen över att det inte blev "vi", men jag är inte ledsen över att jag träffade honom. OCH jag kommer fortsätta vara den ”superhärliga och jättesnygga person jag är”!! ;-)


CLOSURE

2 kommentarer:

  1. Helt rätt! ´cous hanoey, you´re fabulous!

    SvaraRadera
  2. Thanx darling. And so are YOU!

    SvaraRadera