2009-06-14

Lizas 30års fest

Somrigt, festligt, glatt stod på inbjudan...
Det spöregnade när födelsedagsprinsessan bjöd på fest i sann SATC-anda!

Men inget hindrade Liza och hennes två fd svanzar (praktikanter) att ha sommarfeeling!

Angie och jag försökta ta en lika bra bild som vi fick på Liza... det gick så där!

Vi letade efter den perfekta bakgrunden...

Tillslut grep en riktig fotograf in och tog en riktig toppenbild på oss. Puh!!!

Och Grodan pustade ut när han insåg att han matchade sin birthdaygirl!

What a miracle - Elvis is alive!!!!!

Och han fick till och med upp Ligisterna på dansgolvet!

Ah, what a night. Mycket, mycket nöjd. Både över festen. Och att jag har en så fin vän som Liza!

Och jag la verkligen ner min själv i att slå i presenterna. Klädde skokartongen med vackert papper och fint snöre. Hon fick high heels a la SATC. Och en sån där härlig tårtspade som jag fick av Anni-Frid. FÄNCY!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar