2009-06-29

Jaha. Och nu då?

Usch, vilken tomhet som svepte över mig.
I förrgår var det ju skönt att komma hem, duscha, andas.
Igår vaknade jag med tomhet, vemod OCH irritation när jag ser mig själv i spegeln.

Jag har en garderob ÖVERFULL av grejer men ändå känns det som att jag inte har nåt att sätta på mig. Jag hade glömt bort hur jobbigt det är att bli svettig på sommaren. Och hur det blir ännu jobbigare att vara svettig för man är tjock.
Och varför kan inte jag få blir BRUN? Röd och prickig??? Varför måste jag ha en sån satans känslig jävla hud? För att inte tala om själ?

Känns som jag MÅSTE göra nåt vettigt, men samtidigt vill jag bara vila. Jag ska ju till IKEA köpa köksbord och byrå. Och resten av veckan är (för) fullspäckad av aktiviteter. Du kanske det är okej att tillåta sig att sitta i soffan och va apatisk nån timme???
Varför är man aldrig nöjd?

Tänkt extra mycket på Teacher också. Hur man nu ens kunde få tid att tänka på ett torp fullt av showgirls, haha. But I did! Han har ju varit överst på min "skicka-roliga-sms-till-lista". Och vem ska jag nu rapportera allt roligt som händer för???? Typ som att "nu solar en av tjejerna i bara tassels". "Leif" hade namnsdag. Blir lite som att man skickar roliga sms i huvudet och gissar vilka svar han skulle ha skickat. Skumt. Smått patetiskt. Men kanske helt normalt? Man kan ju komma över någon på en dag bara för att man bestämmer sig för det.


Hm, undra om jag ska ha min mens snart????

3 kommentarer:

  1. haha! vilken tajming om vi slapp pmsfrida! :D haha!

    SvaraRadera
  2. Jepp, tur för oss ALLA :-D
    Tror inte det var nån som var pms:ig... för det hade vi väl märkt ;-) Det bästa vore om vi tajmar in det och inte ses eller hörs de dagarna, hahaha.

    SvaraRadera
  3. hhahah jag kan ju då styra det. jag kan inte riktigt va otrevlig när jag försöker va social, så istället sammlas allt till en liten klump (ibland är det stor) och då får Joakim ta all skit när jag kommer hem! + för er. starkt - för joakim! HAHA!

    SvaraRadera