2009-06-15

Invalido

Trots att det heter "titthålsoperation" hade jag inte riktigt fattat att det var en OPERATION. Jag vet inte vad jag hade föreställt mig, men kanske inte att det skulle vara SÅ obehagligt och att jag skulle få SÅNA panikkänslor. Och känna mig så ynklig efteråt. Och berusad. Och bakis. ”Som en glas vin på fastande mage”, beskrev sköterskan det... omedveten om att jag inte dricker.

Jag hade ett team av tre kvinnor och de var helsköna och hakade på direkt när jag sa att jag var rädd och låtsades att jag var på ”spa” med tanke på kläderna. Men trots att vi låtsades att steriliseringen var massageolja och att bli inpackad i sterila dukar var en lerinpackning fick jag tillslut be om lugnande för att klara av att va vaken och höra ljuden av när de rotade runt i knät. De erbjöd det från början men kontrollfreaket var SÅ KLART så envis att hon tänkte att hon klarar sig själv. Suck!!! Never doing that again!

Efter lite "dammsugning" av knät sa de att jag hade "ett väldigt vackert inre" och det kommer jag nog inte tveka att citera framöver. Trots att jag låg och knep ihop ögonen och VÄGRADE se beviset på monitorerna. Usch!!! Men så länge de fått bort knakandet/knäppandet så var det värt det!!!! Jag vill inte va knäpp längre ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar