2009-06-30

IKEA

Min boyfriend-stand-in (Ellie) och jag åkte till IKEA och dividerade länge huruvida kartongerna skulle gå in i bilen eller inte. It did! Sen käkade vi middag på balkongen hemma hos Angie (antagligen för sista gången i hennes Jakanlägenhet). Så när Ellie flyttar norröver, flyttar Angie in till stan. Lite tröst.

Tröstlöst kändes det i alla fall att öppna förpackningarna. Jesus!

Men jag är en jävel på att skruva ihop möbler. Men det var stekhett. Fönstret i sovrummet gick inte att öppna för det var belamrat med saker för. Så jag arbetade i underkläderna.

Men resultatet blev så bra, så bra. Fast den gick ganska lätt att fylla den med...

Enda sedan jag flyttade in har jag haft siktet inställt på klaffbordet Leksvik. Jag TRODDE det var perfekt med tanke på att det blir så litet eller stort som man gör det till. Jag tänkte nog dock inte steget ut för det är svårt att placera stolar med tanke på bordsbenens placering. Inte så nöjd.


Men det får funka ett tag... i jakten på DRÖMBORDET!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar