2009-06-22

Glass och shoppingstadiet

I och med att jag har många vänner som undrar hur jag mår är det lika bra att tell the world så att alla hänger med i svängarna. Jag vill helst inte få frågan hur det går med kärleken... när det inte går alls!) Morgonens FB-rubrik löd: "Har passerat böla-till-sorglig-musik ("du får inte" funkar bäst) och se-romantiska-komedier-stadiet. Nu ska man bara ändra frisyr också innan allt blir bra ;-) Men... först jobba!!"
Ankan påminde mig om tröstshopping vilket jag faktiskt redan hunnit med. Ett opererat knä kunde inte hindra mig där! Kolla in den rödvita lilla klänningen som är en present till Cicci och Anders lilla nyfödda Isa. Adorable!
Och då hade jag bara glassen kvar... Och när man inte kan välja smak så tar man en mix av två favoriter. Tröstätning är bra jävla gott ibland ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar