2009-06-07

Fancy friday OCH fancy reunion

Det var länge sen jag gjorde en klassisk fancy friday men jag slog till på en 60-tals look för att va extra fin när det var finfrämmande från London.

Rosett är rätt. Sån här frilla ska jag ha oftare!

En trio tanter på coola stället Judit & Bertil. Reunion med kompisar sen Londontiden. Vem hade anat då att Elin även skulle bli granne i Svedala sen?

Michael och jag pratar om a secret salad...

Jag mms:ade texten på menyn till The Teacher.
I och med att vi var i hans kvarter och han passerade stället när han var på väg hem från studentölen med kollegorna kom han in och sa "hej". Han var såååå fin i sin svarta kostym och sin gröna slips. Jag hade försvarnat att han inte var så bekväm med att prata engelska så de andra var ganska laidback. Men de fick chans att hälsa. Och jag fick pussar... och fick känna pirr i magen.

Och nu kan jag pricka av hälsat-på-kompisar på listan :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar