2009-06-11

Catfight och katastrof!!!

Nah!
Så lätt var det inte.
Du kan inte slå ihop 7 stycken showgirls och tro du kan slippa drama (därav mitt tidiga namnval "Glam o drama girls) ;-)
Allt började med ett välstrukturerat mail från Lady F om bootcamphelgen, öva nummer till Bijous bröllop och namnval. Sedan när vi nästan bestämt allt... var vi tvugna att ändra datumet. Suck. Fram och tillbaka. Fram och tillbaka. Jag som har älskat hur smidigt det är med FB-konversationer.
Jag gick in och bad att vi skulle styra upp det hela i och med att jag har andra kompisar on hold (man vill ju gärna planera så mycket roligt som möjligt i sommar). Då blev tonen tydligen "cattier".
Konversationen spårade ur när ironi inte gick hem om att man inte kan ses vissa dagar för att då visas favvo tv-program (nej, JAG var inte den som drog igång det även om jag så klart hakade på... onsdagar har ju varit "heliga" ;-)
Alla vässade klorna och jag lessnade tillslut och bad att man skulle ta av sig PMS-glasögonen, att jag inte försöker styra upp nåt mer utan kommer vänta tills någon talar om för mig när resan till torpet blir av. Jag avsa mig också all inblandning i namnvalet. Jag lär inte bli helt nöjd, hehe, men jag lär kunna leva med det.

Please! Soon frid, fröjd och showtime!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar