2009-06-03

2009 hairstyle

Jag var på möhippa och firade Lotto som ska gifta sig med sin ambulansförare. Och där hittade jag min perfekta match i locktängernas värld. En gigantisk "vågtång" - problemet är att jag inte vet vart jag kan köpa den. Men jag vägrar låta mig nedslås. Drömtången ska bli MIN!!!!

Jag förvandlades till en Hollywood glamourpuss. Det var till och med ett lammkött som hälsade på mig när jag var på väg hem :-D

Alla på möhippan went nuts med vågtången. Jag hjälpte Jennie att fixa en partyfrissa. Funkade både på kort och långt hår.

Och jag gav den blivande bruden en present som hon blev mäkta glad för. Min lilla, lilla, lilla tiara som hon blev så kär i när jag hade den på nyårsafton. Hon gillar den så mycket att hon funderar på att ha den på sig på bröllopet. Åh va kul att ge bort saker man gillar till sina vänner som gillar dem ÄNNU mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar