2009-05-19

Eurovisionsschlagerfestivalfirande

FRIDA
inbjudes till
traditionellt
eurovisionsschlagerfestivalfirande
lördagen den 16 maj
kl 18.30.
Förtäringar!
Tävlingar!
Priser!
Dörrarna öppnas 18.00
Medtag penna och låtlista!
klädsel: á la Malena
För tredje året i rad bjöd Annifrids föräldrar in till Eurovisionfirande där vår interna röstning är det viktigaste.

För att inte glömma kläderna... Värdinnan i vit långklänning precis som Malena.

Jag tillägnade min klädsel Malenas kör.

Jag hade lyckats hitta en plastblomma som jag tog upp då och då och höll framför halva ansiktet precis så som kören gjorde. Stilpoäng!

Skandal!!! Jag kom BARA på andraplats i vår interna röstning. Jag som vunnit två år i rad. Men jag tippade i alla fall Alexander Rybak som vinnare. Puh!
Så klart att Chrissy var glad och inte bara åt sitt egna, fina poängprotokoll. Nä, den enväldige domaren hade räknat liiite fel och hon fick det åtråvärda andrapriset trots att hennes egentliga placering inte var lika hög...

Krokokiss? Annifrid liknade det vid att kysser man en groda blir det en prins. Kysser man en krokodil blir det Hugh Jackman. Typ ;-)

Och det blev ett klädbyte... Mitt fina födelsedags- och inflyttningsförkläde från Annifrid och Charlotta med texten "Queen of fucking everything".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar