2009-04-07

Thanx for the support

Det började med underbara sms INNAN dagen D. Att min bästa kompis och bagarn var sååååå laddade. Att J visste att jag skulle vara ”störtskön”. Min granne påminde mig om att jag inte fick glömma bort att jag gjorde detta för MIN skull. Och en kollega tyckte att stylisten Wennberg kunde slänga sig i väggen efter att ha fått mms på min hemmapysslade burleskbh!

Och ett utval av de lovord som fortsatte efteråt:

Du var – och är- helt fantastisk! På din dödsbädd kommmer du aldrig behöva ångra det i ditt liv du inte gjorde. Vi beundrar dig massor. Måste ses snart! Många kramar.
(sms från S som jag känt sen första klass)

Jag fattar ändå inte att du vågade! När du var klar frågade jag Ankan om hon skulle våga göra nåt sånt. Aldrig sa hon. Aldrig! Och jag sa samma sak. Aldrig. Sååå grymt modigt! Hon den första var också så bra och sexig! Och hon efter dig var en jäkel på att shaka sina tuttar, det var något av det värsta jag sett! Jag skulle aldrig gissat att det var första gången ni gjorde det, ni såg så coola ut hela gänget!
(samma S)

Tack för igår vännen! Jag tänkte innan att det skulle kännas som om det var du, men ändå inte. Men det var DU, DU, DU! Fröken Nordin ÄR numer Fancylane!
(från A jag känt sen dagis)

Hemma! Tack för en ovanlig och helt fantastisk afton Fancy Lane Puss på tassel
(sms från grannen)

Du var grym. I’m impressed. Sms från D: burre burre burre burre burre burre! ;-)
(sms från min kollega Gnistan som kallar mig för Burre… as in burlesk… och ringde mig lördagmorgon för att fortsätta lovordandet… som fortsatte måndagmorgon på kontoret)

Du var FANCYTASTIC! Jag är så stolt över dig! Poledancing, here I come :-P Pussar & Kramar
(tror inte jag tar messet från min livlina J på allvar, haha)

Tack själv för en fantastisk kväll och dag för den delen!! Vi har suttit och tittat på filmen igen ha ha den är så sjukt bra och charmig och sexig ;) och alldeles alldeles underbar...lev i detta storhetsvansinne ett tag till, jag lovar att säga till när det är dags att komma ner på jorden igen ha ha!!! Kram på dig "Burr" he he
(från bästa kompisen)

Blev minst sagt inspirerad! Har testat "snurren" hemma framför spegeln. Galet svårt, speciellt när jag samtidigt asgarvar åt mig själv :-D Du var helt Fantastisk! Jag är stolt över att få var i din fanclub! De varmaste kramarna å de blötaste pussarna!
(C som väntat på detta sen hon föddes)

Du var fantastiskt! Beroendeframkallande, eller hur!?
(från en av "veteranerna" i Knicker Kittens)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar