2009-04-29

Säljer ut halva min garderob

Jag mailade ut att jag fotat av alla kläder jag vill bli av med. Typ hundra plagg. Och jag blir rädd för mig själv. Varför har jag inte slängt saker? Vart har jag haft allt? Och när har jag haft tid att handla allt? Shoppingsugen? http://fancylane.me/galleriet/

Fick ett så roligt svar från KP-Maria:
"Det är så synd att vi är så goda vänner... Annars hade jag försökt övertala dig att ställa upp i ett TV-program som heter Lyxfällan. Vi skulle kunna göra en superkul utförsäljning av alla dina prylar och du få gå snacka med ngn om ditt shoppingbegär :-)))) Skojar bara... "

Sedan tyckte hon att jag skulle gå en kurs i förhandlingsteknik. För en fika mot en väska (mitt förslag) kändes som en superdeal för henne men ingen bra affär för en singeltjej utan några stora tillgångar som bor i den dyraste stan i Sverige. Men sen tillade hon:

"OK, en ENORM garderob är en tillgång i mina ögon i alla fall och att vara en begåvad buleskdansös kan man inte sätta en prislapp på heller :-))))"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar