2009-04-13

Planeringsmöte hos Miss D

Planeringsmöte hemma hos Miss Diamond för vårt kommande "gig".

Blått är flott! Finns det hjärterum finns det stjärterum.

Och massa plats i magen för god efterrätt...

Som intogs i vårsolen på balkongen.

Sen började vi titta på vackra prylar.

Som det fanns i överflöd...

I.S.PI.R.A.T.I.O.N. Jag förvandlades återigen till en japansk turist;-)


Och sen bläddrade vi i böcker och förtrollades, förundrades och förfasades över magin med korsetter...

"Lady Marmalade" - Diamond och Francescca lyssnar på låten och skriver ner tider. När gör vi vad?

Där satt den!!!! Vem hade anat att Miss Diamond skulle vara såååå hård (och bra) på att drilla oss andra showgirls!!!

En minigrupprutin är fixad! Woho! Jag är stolt men också lite förvånad över vårt snabba arbete. Fan vad vi är bra!!!!! Och enligt Jolie så är jag den som gör en mest nervös med mitt minspel när jag tittar rätt på en (när hon agerade publik) när jag dansar. Haha. My inner showgirl are here to stay!!!

Trötta, mätta och glada lämnade vi Miss Diamond med disken...

3 kommentarer:

  1. jag ser så rädd ut hela tiden! sluta med det annika!

    SvaraRadera
  2. "Oh..." snarare busigt förvånad.

    SvaraRadera
  3. Tjoohoo nu har jag bloggat om dig vännen. Gå in o kolla vettja.

    SvaraRadera