2009-04-25

Hur jag reagerar på reaktioner

- Men det är ju värsta strippen!
Jag var faktiskt inte beredd på att få höra från ett gammal ragg. Jag vet inte hur jag trott att han skulle reagera, men inte så där när han sett dansklippet.
En annan kille jag känner reagerade tvärtom "Du är bra på att ta av dig kläderna". Lite gulligt faktiskt. Det är ju faktiskt en konstart.
Men det får en att tänka till. Men man ska ju inte tänka på vad andra tänker. Man ska bara göra. Göra det som känns bra för en själv. Och det här känns bra för mig. Men det får en att stanna upp och tänka på vad andra egentligen tycker och tänker om det som känns som en självklarhet för en själv. Och fundera på namn. Det är inte bara svårt att hitta på ett namn på vår grupp. Utan det är ju svårt bara vad man ska titulera sig. Jag säger ofta "showgirls" om oss fyra. Men jag gillar nog termen"burleskartist" bäst. Jag vet att Miss Diamond INTE är nöjd när hon blivit kallad "strippa". Visst, det är ju striptease. Men med fokus på TEASE och inte på strip. Basta!

2 kommentarer:

  1. Det finns ju alltid folk som inte fattar det man själv gillar! Det finns alltid folk som har behöv av att smutsa ner det man själv tycker är fint. Det finns alltid folk som inte förstår. Välj bort dom och gå din egen väg! Jag tycker att det ni gör (showgirlsen) är mer som dans+underhållning än något annat. Ett vackert sätt att vara stolt över att vara kvinna. Jag älskar det. Långt från striptease tycker jag. Enda likheten är att ni tar av er kläderna! Kör på Fancy, nu när du äntligen hittat din grej!

    SvaraRadera