2009-02-18

Not så "fancy"...

Not so fancy. Not feeling so beautiful. Jag kunde inte stå emot influensan. Har varit hemma från jobbet i tre dagar och är såååååå uttrååååååååkad. Har jobbar lite hemifrån iofs. Finns en gräns på hur mycket man kan sova. Däremot verkar det inte finnas en gräns för hur mycket man kan snyta sig. Fascinerande! Något annat som fascinerar mig är hur allt verkar förfalla just nu. Stationära datorn är också sjuk och försöker kurera sig hos min bror (TACK!!!!!). Nu mår blommorna dåligt också ("ull-löss" anyone?). Väntar bara på nästa steg... Och apråpå steg... Det går låååååångsamt framåt med dansen. Det står still skulle man kunna säga. Men till på söndag måste jag ha kommit på nånting. Fingers crossed!

2 kommentarer:

  1. Krya på dig och lycka till med dansstegen!

    SvaraRadera
  2. Thanx babe. Nu har jag köpt fjädrar och ska försöka få till en liten håraccessoar. Fingers crossed!

    SvaraRadera