2009-02-15

Känner mig schizofren

Min vardag består ju av jobba som receptionist på ett skivbolag som har stort fokus på schlager. Självklart är jag ett schlagerfreak (det var jag iofs också innan jag började där för 1.5-2 år sen ;-) och tar tävlingen på stort allvar precis som många av mina vänner. Vid Melodifestivalens andra deltävling var det tema "80-tal a la Lili & Susie OCH kärlek a la alla hjärtans dag" hemma hos Anni-Frid. Jag nöjde mig inte med blåa benvärmare utan klädkuppade och hade ett ombyte med till Cookies N Beans ljuva countrylåt också. Men jag tyckte att bar överkropp var att gå över gränsen även om jag gillar HEAT's rockdänga... och tassels! ;-)
Men ibland känns det lite som att man har en kluven personlighet när Fancy Lane mest poppar burleska toner hemma. Jag vet inte hur mååååååååååååånga gånger jag spelat "Beautiful" nu! Allt för att komma på mina moves. Men idag (söndag) är jag rätt och slätt Frida och tänker bara spela POP. Så det så!!!! Kanske beror på att (schlager)febern slagit till och gjort mig helt däckad. Jag VÄGRAR influensa!!!! And the show must go on...

2 kommentarer:

  1. Jag röstar på outfit nr.2 men det är en väldigt fin nyans av blå i outfit nr.1!

    SvaraRadera
  2. I love them both!!!

    Puss på dig gums!

    SvaraRadera