2008-11-21

Faith

keepingthefaithkeepingthefaithkeepingthefaithkeepingthefaith
Att se alla tjejernas tatueringar på danskursen fick mig ÄNNU mer sugen att verkligen göra slag i saken att skaffa mig en egen. Jag var redo. Och tillräckligt mogen (31) att inte bry mig om vad mamma skulle tycka (hon reagerade förövrigt inte alls som jag trott, hehe).
Femton års velande klart på en kvart! Jag hade i princip slagit vad med två kompisar om att jag äntligen skulle göra en tatuering innan årets slut... men både C och T hade nog tappat hoppet om mig. Plötsligt en dag under lunchen kände jag mig lite extra modig och galen och bokade en tid hos
http://www.infamousstudio.com/ som jag går förbi på väg till jobbet. Jag berättade det inte för någon utan skickade mms när det var gjort.
Varför "Faith"? Jag tror på ödet. Jag vill känna tro på mig själv.
Och nu sitter budskapet fast på handleden... 4 ever!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar