2008-11-18

Burlesklektion 3

Jag vet att livet blir ett mörker när jag har pms. Det är som att någon drar ner rullgardinen. Jag blir ett riktigt pms-monster. Men det var tråkigt att det gick ut över dansen. Vi skulle få lära oss att använda accessoarer i form av en fjäderboa. Vi skulle improvisera till olika låtar... ...och det stod helt still. All fantasi försvann och all osäkerhet kom tillbaka. Vad f-n håller jag på med? Varför kommer inte jag på lika många coola rörelser som de andra tjejerna???? Fast på väg hem från lektionen höll i och för sig några av dem med mig om att det är svårt att improvisera. Och jag är på ett sätt glad över att vi i gruppen inte vet så mycket om varandra (än?) för jag tror det hade varit ännu jobbigare att känna sig så fel med folk man känner. Då jämför man sig ÄNNU mer. Argh!!!!! Varför låter jag min osärhet hindra mig? No more Miss Insecure!!!! From now on I am Fancy Lane!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar